Tips voor slimmere (én voordeligere) recruitment

De tijd waarin we nu leven vraagt om een andere manier van recruitment. Als werkgever kan het lastig zijn om écht het verschil te maken. Kandidaten worden bovendien steeds kritischer. Je zult dus ook echt moeten bouwen aan een goede employer branding.

Toch zetten nog veel bedrijven alleen traditionele middelen in om aan kandidaten te komen, zoals een oproep op de eigen website en misschien een vacature op Indeed. Of ze schakelen een werving- en selectiebureau in op basis van 'no cure no pay'. 

Dat is zonde. Daardoor blijven winkansen liggen. Er zijn inmiddels zoveel nieuwe technologieën die nog vaak onbenut blijven. Denk aan targeting, sourcing en videomarketing: er is steeds meer mogelijk om die vijver met goede kandidaten zo groot mogelijk te maken.

Wil je weten waar voor jouw organisatie de winkansen liggen? Doe de scan! (5 minuten.) 

 Je ontdekt meteen hoe hoog je score is. 
Aan de hand van jouw antwoorden zie je direct welke winkansen er nog voor jullie zijn. 
 Geheel vrijblijvend en anoniem, dus geen vervelende nieuwsbrieven achteraf ;)